TOP

Ofte stillede spørgsmål - FAQ

Er produktet du har købt fejlbehæftet eller mangelfuldt, beder vi dig kontakte online@illumsbolighus.dk.

Send om muligt gerne fotos.


Du modtager en besked fra os, når din ordre er klar til afhentning.

Herefter har du 14 dage til at afhente din ordre.

Hvis ordren ikke afhentes inden for 14 dage, bliver købet annulleret.


Click & Collect:

Vi opbevarer din ordre i 6 dage – herefter returneres den til lageret.

4 dage efter at ordren er accepteret, modtager du en reminder om at afhente inden for 48 timer (bemærk venligst, at mails fra os kan lande i spamfolder).

Ønsker du, at vi opbevarer din ordre i lidt længere tid, så kontakt os venligst på tlf. 33141941 eller kundeservice@illumsbolighus.dk


Du kan ændre alle dine oplysninger online - dog ikke din e-mailadresse.

Send en mail til no1@illumsbolighus.dk, så ændrer vi din e-mailadresse i vores systemer.


Der går op til 30 dage fra du har handlet, til du kan se dine point på din profil. Det hænger sammen med returretsperioden.

Har du yderligere spørgsmål vedrørende No1 kontakt venligst no1@illumsbolighus.dk.


Vi opbevarer din ordre i 6 dage – herefter returneres den til lageret.

4 dage efter at ordren er accepteret, modtager du en reminder om at afhente inden for 48 timer (bemærk venligst, at mails fra os kan lande i spamfolder).

Ønsker du, at vi opbevarer din ordre i lidt længere tid, så kontakt os venligst på tlf. 33141941 eller kundeservice@illumsbolighus.dk